شركت طباصنعت بزرگترين توليدكننده و صادركننده دستگاه هاي آجيل در ايران شركت طباصنعت بزرگترين توليدكننده و صادركننده دستگاه هاي آجيل در ايران .

شركت طباصنعت بزرگترين توليدكننده و صادركننده دستگاه هاي آجيل در ايران

شركت طباصنعت بزرگترين توليدكننده و صادركننده دستگاه هاي آجيل در ايران

توليد كننده انواع دستگاه هاي بودهنده، شوركن، خشكن، بوجاري، نوار تست، سفيد كن تخمه{رژيمي }، آبگيري

تاريخچه كارخانه:

شركت طبا صنعت فعاليت خود را در سال 1358 با توليد انواع دستگاه هاي آجيل شروع نمود. از همان ابتدا با اعتقاد راسخ به اصل كيفيت دركنار نوآوري پا به اين عرصه گذاشت و پس از گذشت سال ها با ارائه محصولات جديد و متنوع در كنار ساير محصولات، به عنوان يكي از توليدكنندگان  بزرگ  صنعتي به نامي  آشنا در اين زمينه دست يافت. نظارت دقيق همراه با پرسنلي  كارآزموده و مجرب، اعتقاد ما را به اين صنعت تقويت مي بخشد.اميد است با پويايي  كه در اين زمينه داريم، در نهايت عضوي موثر در خدمت جامعه ي صنعتي  باشيم.

اهداف:

شركت طبا صنعت با توكل به خداوند متعال و نيروهاي متخصص و مهندسين فني با پشتوانه ي بيش از سي سال تجربه در زمينه ي توليد انواع دستگاه هاي آجيل با نيت رضايتمندي و خشنودي مشتريان داخلي و خارجي خود مسير استقرار نظام مديريت كيفيت را در راستاي افزايش توانمندي، بهره وري و رضايت مشتريان انتخاب و به شرح ذيل مسير و خط مشي حركتي خود را انتخاب و اعلام مي نمايد:

  • افزايش توليد
  • افزايش كيفيت محصولات
  • افزايش زمان توليد و كاهش زمان تحويل محصولات به مشتريان
  • افزايش توان و تخصص نيروهاي خود با كسب آموزش و تجربه لازم
  • افزايش بهره وري از امكانات (زمان، مكان، نيروي انساني، مواد اوليه)

فعاليت هاي صادراتي:

شركت طبا صنعت مفتخر است كه در راستاي شكوفايي و پيشرفت توليد ملي گام كوچكي در امر صادرات به كشورهاي جهان  از جمله : آلمان، كانادا، روسيه، امارات، گرجستان، آذربايجان، ايتاليا، انگليس، الجزاير، عراق، كويت را داشته باشد.

آدرس كارخانه ۱؛اتوبان تهران قم،  ۵ كيلومتر بعد از فرودگاه امام خميني،  حسن آباد،  شهرك صنعتي شمس آباد،  بلوار نگارستان،  خ پائيزان جنوبي،  پ ۱۸۶

كارخانه ۲، شهرك صنعتي شمس آباد،  بلوار نخلستان، گلشيد ۷ پ ۱۰

آدرس وب سايت شركت طبا صنعت: www.taba-sanat.com   مي باشد.

شماره هاي تماس جهت سفارش و مشاوره:

تلفن تماس: 021۵۶۲۳۰۳۹۲

مدير عامل: حاج سيد حسين طباطبايي همراه: ۰۹۱۲۱۲۴۳۷۲۷

مدير اجرايي: سيد محمد طباطبايي همراه:۰۹۱۲۵۷۷۳۱۳۶

شركت طبا صنعت بزرگترين توليدكننده وصادركننده دستگاه هاي آجيل در ايران داراي سه اختراع ثبت در اداره ي مالكيت صنعتي به شماره 27680-28140-27726 مي باشد.

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۷:۴۱ توسط:hosein موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :